У Пенсійному фонді пояснили, як отримати електронне пенсійне посвідчення
Пенсійний фонд України роз’яснив, як пенсіонери можуть отримати електронне посвідчення.
Електронне пенсійне посвідчення – це пластикова картка, яка поєднує в собі і банківську картку, на яку надходять пенсійні виплати, і посвідчення особи з відповідними персональними даними. Відповідно, пред’явивши посвідчення, пенсіонер може скористатись пільгами, які йому гарантує статус: безкоштовний проїзд у громадському транспорті, знижки у магазинах, аптеках тощо.
Електронне пенсійне посвідчення уже містить електронний цифровий підпис, який дає змогу отримувати електронні документи на веб-порталах органів влади.
Отримати таке посвідчення може будь-хто із пенсіонерів. Наявне паперове посвідчення можна замінити на новий документ. Водночас перехід на новий тип документу не є обов’язковим, раніше видані посвідчення продовжують бути дійсними.
Щоб отримати електронне пенсійне посвідчення, потрібно звернутись до відділення Пенсійного фонду за місцем проживання та подати заяву. Заява формується автоматично із даних, наявних у базі Пенсійного фонду. Пенсіонерові необхідно її лише підписати.
Для виготовлення документу пенсіонерам, які бажають отримати нове посвідчення замість попереднього, можуть бути використані фото, наявні в базі даних Пенсійного фонду. Ті, хто виготовляє електронне пенсійне посвідчення вперше, можуть надати фото або сфотографуватись безпосередньо у відділенні Фонду.
Виготовляє електронне пенсійне посвідчення, яке одночасно є платіжною карткою, Державний ощадний банк України. Наразі Пенсійний фонд веде переговори з іншими банками щодо такої можливості. Виготовляється посвідчення протягом 30 днів і видається в обраному відділенні банку.