Прикордонна служба створила чат-бота щодо перетину кордону на карантині
Прикордонна служба України в тестовому режимі запустила кнопку чат-бота з інформацією та правилами перетину державного кордону в умовах карантину.
Про це повідомили у прес-службі відомства.
Зазначається, що прикордонники виокремили найчастіші питання зі звернень до телефонної служби «Довіри» і створили відповіді на них у діалогових ланцюжках віртуального робота.
Зокрема, щодо закриття кордонів, скасування авіасполучень, обмеження руху громадського транспорту тощо.
«Аби заощадити Ваш дорогоцінний час, рекомендуємо Вам скористатися нашим новим чат-ботом. Швидкість отримання потрібної вам відповіді зростає у кілька разів, порівнюючи з класичним діалогом із оператором «Довіри». Адже Вам не доводиться витрачати час на пояснення суті Вашої проблеми, Ви одразу можете обрати потрібну категорію та за кілька простих кроків отримати вичерпну відповідь», — пише ДПСУ.
Фото: pixabay