Прикордонна служба створила чат-бота щодо перетину кордону на карантині


Прикордонна служба України в тестовому режимі запустила кнопку чат-бота з інформацією та правилами перетину державного кордону в умовах карантину.

Про це повідомили у прес-службі відомства.

Зазначається, що прикордонники виокремили найчастіші питання зі звернень до телефонної служби «Довіри» і створили відповіді на них у діалогових ланцюжках віртуального робота.

Зокрема, щодо закриття кордонів, скасування авіасполучень, обмеження руху громадського транспорту тощо.

«Аби заощадити Ваш дорогоцінний час, рекомендуємо Вам скористатися нашим новим чат-ботом. Швидкість отримання потрібної вам відповіді зростає у кілька разів, порівнюючи з класичним діалогом із оператором «Довіри». Адже Вам не доводиться витрачати час на пояснення суті Вашої проблеми, Ви одразу можете обрати потрібну категорію та за кілька простих кроків отримати вичерпну відповідь», — пише ДПСУ.

Фото: pixabay