Проект «Цифрове перетворення регіонів України»: доступні карти одинадцяти областей


Побачити цікаві місця, скласти маршрут мандрівки, поділитися ним із друзями та знайти попутників можна за допомогою декількох кліків мишкою. Принаймні, в одинадцяти областях України, де вже завершилося «Цифрове перетворення»: Львівській, Рівненській, Івано-Франківській, Кіровоградській, Херсонській, Миколаївській, Одеській, Вінницькій, Черкаській, Дніпропетровській та Запорізькій. Остання, до речі, приєдналась до проекту 6 грудня.

Проект розпочався ще 2014 року з гірськолижного курорту «Буковель» на Івано-Франківщині. Спільнота картографів Google Map Maker створила детальну карту курорту з лижними трасами, дорогами, житлом, банкоматами, кав’ярнями, оглядовими майданчиками та іншими об’єктами, цікавими не лише туристам, а й підприємцям. Цей проект надихнув картографів Google на творення тематичних сайтів, сферичних панорам і віртуальних турів регіонами України.

Цей проект компанії Google покликаний розкрити туристичний та інвестиційний потенціал країни. У компанії кажуть, що такий масштабний проект із «оцифровування» цілих регіонів здійснюють уперше в світі, й долучитися до нього можуть усі охочі.

Ось тільки вчора Google оголосив про завершення кампанії «Цифрове перетворення Запорізької області».

Карта «Доступне Запоріжжя» відображає соціально значущі об’єкти міста і ступінь їхньої доступності для різних категорій населення.

Уперше в рамках проекту «цифрового перетворення» створили спортивний сайт з адресами спортивних майданчиків та секцій.

Одним із напрямків проекту є екологія. Відтепер з допомогою відповідного сервісу будь-який користувач може внести інформацію про екологічні проблеми і порушення, а система самостійно створить запит до органів влади і моніторитиме стан його опрацювання.

Проект підвищення туристичної та інвестиційної привабливості реалізували у співпраці із Запорізькою обласною державною адміністрацією і міською радою Запоріжжя.

Наразі невідомо, який регіон стане наступним об’єктом проекту. На підготовку кампанії в одній області потрібно від 6 до 9 місяців, передає «Інтерфакс».