Пенсійним фондом України впроваджено ряд нових онлайн-сервісів
Пенсійний фонд сьогодні став структурою, яка опікується не лише пенсіонерами. До органів Фонду звертаються і застраховані особи, ті, хто цікавиться своїм майбутнім.
Про це зауважила Ірина Ковпашко, заступник Голови правління Пенсійного фонду України, 9 квітня під час міжрегіональної прес-конференції у Львівському освітньому центрі реформ.
Задля ефективної взаємодії з громадянами та оперативного надання інформації на веб-порталі електронних послуг Пенсійним фондом України впроваджено ряд сервісів, орієнтованих на пенсіонерів, застрахованих осіб та страхувальників. Це, зокрема, налаштування послуги безкоштовного СМС-інформування, отримання довідок, достовірність яких підтверджується QR-кодом, отримання інформації про свій «зароблений» страховий стаж, щомісячні відрахування єдиного соціального внеску роботодавцем через кабінет страхувальника.
Пенсійний фонд прагне змін. Втілюючи нові види послуг та способи їх надання, ми робимо важливі кроки, спрямовані на покращення доступності наших сервісів. Сервіси Фонду мають ставати більш комфортними, якісними, зрозумілими для громадян. Ми переконані, що максимальна кількість послуг має надаватись дистанційно. Це дозволить не тільки економити час користувачів, але й покращить ефективність роботи самого Фонду, оптимізує його видатки, — наголосила під час прес-конференції заступник Голови правління Фонду.
Олександр Малецький, у свою чергу, повідомив, що одним із головних завдань Пенсійного фонду України є максимальне спрощення процедур одержання послуг, і як частина цього напряму – можливість одержати послугу за допомогою сучасних E-сервісів. Ними може користуватися кожна застрахована особа, кожен пенсіонер та страхувальник.
Фото: Pexels