Фінансове планування та звітність на держпідприємствах мають намір спростити
Запропоновано змінити підхід до складання фінансового плану держпідприємства і звіту про його виконання.
Відповідний проект наказу «Про внесення змін до Порядку складання, затвердження та контролю виконання фінансового плану господарюючого суб’єкта державного сектора економіки» оприлюднено Мінекономрозвитку для громадського обговорення.
Зокрема, пропонують виключити положення:
- про направлення проекту фінансового плану в Мін’юст для підготовки ним висновку;
- про обов’язкову наявність печатки на документах, поданих держпідприємством;
- про подання проекту фінансового плану підприємства, уповноваженим органом управління якого є Кабмін, в центральний орган, що відповідає за забезпечення реалізації державної політики у відповідній області.
Крім того, пропонується в проекті фінансового плану окремо вказувати інформацію про директора підприємства (в тому числі розмір його зарплати, бонусів та інших виплат, передбачених законом, з відповідними розрахунками та обґрунтуваннями в пояснювальній записці), членів спостережної ради, адміністративний і управлінський персонал та інші категорії працівників.