«Будинок юстиції» запрацював у торговому центрі Києва


Відкриття реєстраційного центру прийняття документів для державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень та для державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Державним підприємством «Будинок юстиції» відбулось сьогодні, 19 вересня у приміщенні ТЦ «Гулівер», за адресою площа Спортивна,1а.

Про це повідомляє Урядовий портал.

Заступник Міністра юстиції України з питань державної реєстрації Олена Сукманова зауважила:

Сьогодні ми відкриваємо центр прийому заяв громадян, які будуть особисто звертатися за адресою одного з фронт-офісів Державного підприємства «Будинок юстиції», що має філії у різних регіонах України. Ми постійно працюємо над тим, щоб наші послуги були якісними, зручними, сучасними та доступними. Мін’юст є одним з лідерів серед міністерств по наданню саме таких послуг, і сьогодні ми це вкотре підтвердили.

До Державного підприємства «Будинок юстиції» можна звернутися з електронною заявою на реєстрацію створення та припинення фізичної особи-підприємця шляхом отримання електронного цифрового підпису. При цьому не потрібно стояти в черзі – це зручно.

Державне підприємство «Будинок юстиції» надає послуги за наступними напрямками:

  1. Державна реєстрація права власності на нерухома майно, іпотеки, обтяження, оренди, надання інформації з Реєстру;
  2. Проведення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

Головним здобутком Державного підприємства «Будинок юстиції», — зазначив начальник Головного територіального управління юстиції у місті Києві Станіслав Куценко, — є портал «Он-лайн будинок юстиції», який вийшов на всеукраїнський рівень та набирає обертів за рахунок кількості звернень та послуг, перелік яких постійно розширюється.

Директор ДП «Будинок юстиції» Олексій Олешко розповів, що у Державному підприємстві «Будинок юстиції» працюють освічені фахівці, з досвідом роботи у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень та державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. У державних реєстраторів можна отримати кваліфіковану консультацію з приводу переліку документів та подальшої реєстрації.

Процес консультації та прийняття документів для державної реєстрації відпрацьований таким чином, що дає змогу зручно, якісно та витрачаючи мінімум часу отримати необхідну послугу.

Новий фронт-офіс державного підприємства «Будинок юстиції» має зручне місцезнаходження: наявні ділянки для паркування автотранспорту, який дозволяє зручний під’їзд, зупинки громадського транспорту, станція метрополітену. Також є всі умови для людей з обмеженими можливостями.