Юридичний бізнес та соціальні мережі: правила ефективної взаємодії
Соціальні медіа вже давно стали невід’ємною частиною життя більшості з нас. Це зумовлює і популярність їх використання як однієї зі складових розвитку бізнесу, зокрема й юридичного. Адже з одного боку, ви можете безпосередньо впливати на думку читачів вашої сторінки в соціальній мережі (а отже й потенційних клієнтів), а з іншого боку, всі записи вносять свій вклад в репутацію вашої компанії.
То ж як не перейти тонку межу між інформативністю та провокативністю, як використовувати соціальні медіа в якості ефективного інструменту юридичного маркетингу і при цьому не завдати шкоди репутації власної фірми?
Відмовитись повністю від використання соціальних мереж або ж вести сторінки юридичної компанії будь-як, зважаючи на плинність інформації, масштаб аудиторії, яка в них зареєстрована та зручність їх використання загалом, як мінімум недалекоглядно.
Соціальні медіа дають змогу:
- завжди бути на зв’язку;
- вчасно доносити необхідну інформацію до цільової аудиторії;
- знаходити нових клієнтів;
- запрошувати на корпоративні заходи своєї компанії;
- налагоджувати контакти;
- ефективно просувати послуги компанії, бренд в цілому.
Що потрібно розміщувати в соціальних мережах?
Щоб отримати якомога більше читачів, важливо активно розміщувати нову інформацію в максимально привабливому для потенційних клієнтів вигляді. Це можуть бути як фотографії з корпоративної поїздки, так і коментар експерта в тій чи іншій сфері законодавства. Ви все одно привернете до себе увагу.
Що не варто розміщувати в соціальних медіа?
- інформацію, що стосується взаємодії з клієнтами та ведення клієнтських справ;
- конфіденційну інформацію;
- дані, в достовірності яких ви сумніваєтеся, не кажучи вже про чутки і відверту брехню.
Окрім цього, виникає питання стосовно значущості особистих сторінок працівників юридичної компанії. Принципи поведінки адвокатів в соціальних мережах чітко закріплені в Правилах адвокатської етики. В той же час вони не стосуються інших представників юридичних професій. Проте іноді те, що розміщено на вашій сторінці в соціальній мережі, де ви спілкуєтесь з вашим клієнтом, може вплинути на ваші відносини та на репутацію компанії, яку ви представляєте, загалом.
За відсутності чітко прописаних вимог, ми рекомендуємо утриматись від публікації:
- закликів до насильства;
- ненормативної лексики;
- обговорення політичних тем;
- провокативних фотографій тощо
Кожен співробітник повинен розуміти, що є частиною іміджу компанії, в якій працює. Щоб зрозуміти, чи відповідає особистий профіль бізнес-інтересам фірми і етичним нормам, досить поглянути на нього очима потенційного клієнта. Звернулися б ви до такого фахівця в складний момент життя? Якщо відповідь ствердна — з вашим профілем все відмінно.
За матеріалами: Bisness consulting academy