Юридичний бізнес та соціальні мережі: правила ефективної взаємодії


Соціальні медіа вже давно стали невід’ємною частиною життя більшості з нас. Це зумовлює і популярність їх використання як однієї зі складових розвитку бізнесу, зокрема й юридичного. Адже з одного боку, ви можете безпосередньо впливати на думку читачів вашої сторінки в соціальній мережі (а отже й потенційних клієнтів), а з іншого боку, всі записи вносять свій вклад в репутацію вашої компанії.

То ж як не перейти тонку межу між інформативністю та провокативністю, як використовувати соціальні медіа в якості ефективного інструменту юридичного маркетингу і при цьому не завдати шкоди репутації власної фірми?

Відмовитись повністю від використання соціальних мереж або ж вести сторінки юридичної компанії будь-як, зважаючи на плинність інформації, масштаб аудиторії, яка в них зареєстрована та зручність їх використання загалом, як мінімум недалекоглядно.

Соціальні медіа дають змогу:

  • завжди бути на зв’язку;
  • вчасно доносити необхідну інформацію до цільової аудиторії;
  • знаходити нових клієнтів;
  • запрошувати на корпоративні заходи своєї компанії;
  • налагоджувати контакти;
  • ефективно просувати послуги компанії, бренд в цілому.

Що потрібно розміщувати в соціальних мережах?

Щоб отримати якомога більше читачів, важливо активно розміщувати нову інформацію в максимально привабливому для потенційних клієнтів вигляді. Це можуть бути як фотографії з корпоративної поїздки, так і коментар експерта в тій чи іншій сфері законодавства. Ви все одно привернете до себе увагу.

Що не варто розміщувати в соціальних медіа?

  • інформацію, що стосується взаємодії з клієнтами та ведення клієнтських справ;
  • конфіденційну інформацію;
  • дані, в достовірності яких ви сумніваєтеся, не кажучи вже про чутки і відверту брехню.

Окрім цього, виникає питання стосовно значущості особистих сторінок працівників юридичної компанії. Принципи поведінки адвокатів в соціальних мережах чітко закріплені в Правилах адвокатської етики. В той же час вони не стосуються інших представників юридичних професій. Проте іноді те, що розміщено на вашій сторінці в соціальній мережі, де ви спілкуєтесь з вашим клієнтом, може вплинути на ваші відносини та на репутацію компанії, яку ви представляєте, загалом.

За відсутності чітко прописаних вимог, ми рекомендуємо утриматись від публікації:

  • закликів до насильства;
  • ненормативної лексики;
  • обговорення політичних тем;
  • провокативних фотографій тощо

Кожен співробітник повинен розуміти, що є частиною іміджу компанії, в якій працює. Щоб зрозуміти, чи відповідає особистий профіль бізнес-інтересам фірми і етичним нормам, досить поглянути на нього очима потенційного клієнта. Звернулися б ви до такого фахівця в складний момент життя? Якщо відповідь ствердна — з вашим профілем все відмінно.

За матеріалами: Bisness consulting academy