Керівники прокуратур після звільнення повинні забезпечити повну передачу справ
У випадку звільнення і призначення керівників прокуратур, а також ліквідації (реорганізації) прокуратур повинна бути забезпечена своєчасна, якісна і повна передача справ, документів і майна зі складанням акту прийому-передачі.
Відповідне Положення про порядок прийому-передачі справ, документів та майна прокуратур затверджено наказом ГПУ від 25 травня 2017 року № 155.
Акт прийому-передачі готується:
– в ГПУ – працівниками підрозділів організаційно-контрольної діяльності, кадрової роботи, а також документального забезпечення;
– в регіональних прокуратурах — працівниками підрозділів організаційного, документального забезпечення та роботи з кадрами.
В акті за станом на день прийому-передачі наводяться відомості про укомплектованість прокуратури кадрами, наявності кримінальних проваджень (справ), матеріалів, звернень і запитів, наявність та стан збереження речових доказів, стан поточного діловодства та зберігання документів, наявності матеріальних цінностей прокуратури, залишки коштів і т.д.
Акти прийому-передачі в регіональних і місцевих прокуратурах складаються в двох примірниках і направляються керівнику прокуратури вищого рівня, а в ГПУ — в одному екземплярі і зберігається в підрозділі організаційно-контрольної діяльності.
Також керівники прокуратур, які передають справи, зобов’язані повернути в режимно-секретні органи наявні у них секретні документи та інші матеріальні носії секретної інформації.
Прийом-передача справ організовується і проводиться в строк, визначений прокуратурою вищого рівня, але не пізніше десяти днів з дня видання наказу про призначення (звільнення) керівника прокуратури.