У ЄС пропонують створити Кодекс принципів для соцмереж для боротьби з дезінформацією

Робоча група Європейської комісії, створена для боротьби з фейковими новинами, запропонувала створити Кодекс принципів для онлайн-платформ та соціальних мереж.

Про це йдеться у прес-релізі на сайті Європейської комісії, передає Hromadske.

Для консультацій Комісії щодо оцінки масштабів фейкових новин в інтернеті створили робочу групу. До її складу увійшли 39 експертів, серед яких представники громадськості, соціальних мереж, новинних організацій, журналісти та дослідники.

Єврокомісія намагається з’ясувати, які виклики для демократичних країн створює дезінформація, та шукає шляхи їх подолання.

У звіті експерти навмисно уникали терміну «фейкові новини». Вони пояснили, що цей термін не охоплює складність проблеми дезінформації, оскільки вона також включає контент, що змішує фальшиву інформацію з фактами.

Група незалежних експертів виступила за створення Кодексу принципів і хочуть зобов’язати інтернет-платформи та соціальні мережі його дотримуватися. Серед 10 ключових принципів, викладених у звіті, наприклад, такий: онлайн-платформи повинні забезпечувати прозорість, пояснюючи алгоритм відбору новин.

У співпраці з європейськими новинними агентствами соцмережам також пропонують вжити ефективних заходів для поліпшення видимості новин, яким варто довіряти, та полегшити доступу користувачів до них.

Група рекомендує заохочувати медіаграмотність для боротьби з дезінформацією, розробити інструменти, що дозволяють користувачам мережі та журналістам боротися з неправдивою інформацією.

Вам також має сподобатись...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *