У Мін’юсті повідомили, як пройшов перший іспит для реєстраторів


19 лютого відбулось перше тестування щодо підтвердження професійної компетентності у сферах державної реєстрації.

На іспити з’явилось 28 учасників, зокрема реєстратори, які були відключені від реєстрів та ті, що вирішили здійснювати реєстраційну діяльність вперше, нотаріуси. За підсумками першого дня з тестуванням справились успішно троє осіб.

Про це повідомила заступник Міністра юстиції України Ірина Садовська.

Всі, хто успішно склав іспит вже сьогодні [20 лютого] отримають сертифікати про підтвердження професійної компетентності. Для професійного виконання реєстраційної діяльності знання законодавства є обов’язковим, і тести є своєрідним маркером. Вчора ми переконались, що нічого складного у процедурі немає, — наголосила вона.

Щодо процедури іспиту, то все відбувається згідно з визначеним порядком. Співробітник Міністерства зустрічає осіб та проводить ідентифікацію за паспортом. Пізніше, разом з представником з Національних інформаційних систем, кожній особі видають запакований у конверті логін та пароль, і особа приступає до виконання завдань.

Після двох годин тестування автоматично закінчується і кожен учасник іспиту бачить результати  на екрані свого комп’ютера.

Особа одразу дізнається, отримає сертифікат чи ні.  Окрім того, всі результати ми опублікуємо на сайті Міністерства юстиції України. Все відбувається оперативно, а головне прозоро, — зауважила Ірина Садовська.

Тести були підготовлені за підтримки міжнародних партнерів з Проекту Європейського Союзу «Право-Justice».

З огляду на автоматизацію процесу та участь у розробці завдань наших міжнародних партнерів з Проекту Європейського Союзу «Право-Justice» можу вас запевнити, що будь-які корупційні ризики під час тестування відсутні, — наголосила Ірина Садовська.

У Мін’юсті також нагадали, що до складання тестів для підвищення кваліфікації державних реєстраторів допущено 328 осіб.