МВС і Нацполіція запустили проект створення моделі зразкового поліцейського офісу


МВС і Нацполіція за партнерської підтримки ICITAP та Бюро з правоохоронних питань (INL) Держдепартаменту США почали пілотний проект «Створення моделі ефективного зразкового поліцейського офісу на базі районного управління поліції в м. Києві».

Про це повідомив Департамент комунікації МВС України.

За словами Арсена Авакова, поліцейська реформа продовжує рухатися в перед. І наступним кроком на шляху реформ став старт цього пілотного проекту у Голосіївському управлінні Нацполіції Києва. Згодом відбудеться повне перезавантаження всіх 654 територіальних підрозділів Нацполіції України. Реалізується пілотний проект за рахунок Держбюджету України за підтримки наших американських партнерів. Донорська підтримка на цьому етапі складе 3,5 мільйони доларів.

За його словами, буде оголошений конкурс поліцейської компетентності за всіма ключовими посадами, також буде проведений спеціальний курс перепідготовки та тренінгів для 100% поліцейських, які працюють в Голосіївському районі. Поліцейські, які добре працюють, будуть оцінені, мотивовані і підготовлені для роботи в межах оновленої моделі.

Конкурс проводиться на території всієї країни серед діючих працівників Національної поліції України. Заявки мають можливість подавати всі охочі поліцейські, які відповідають кваліфікаційним вимогам вакантної посади, – підкреслив міністр внутрішніх справ.

Окремою і, як підкреслив глава МВС, вагомою складовою пілотного проекту буде покращення матеріально-технічного оснащення підрозділу.

Так, буде принципово змінена структура і функціонал працівників поліції, насамперед тих, хто безпосередньо спілкуватиметься з відвідувачами. Корекція в межах впровадження нової моделі включає зокрема такі пункти:

1. Для прийому заяв та інформаційної допомоги громадянам вводиться група первинної комунікації «open office», що складатиметься з п’яти комунікабельних, доброзичливих, ввічливих поліцейських, які вміють оперативно працювати.

2. Для оптимізації роботи поліцейського впроваджується єдина система електронного документообігу та уніфікованих баз даних.

3. З метою контролю діяльності працівників буде впроваджена система «Робочий час під контролем»: спеціальна програма відстежуватиме використання баз даних, мережі Інтернет, вхід-вихід працівників у приміщення управління.

4. Щоб зменшити навантаження і підвищити ефективність роботи чергової частини буде введена посада поліцейського з обліку і зберігання речових доказів та озброєння.

5. Працівники чергової частини перейдуть на 12-ти годинну зміну (зараз зміна – 24 години).

Як повідомляє Міністр внутрішніх справ, ще однією важливою складовою проекту стане принципова зміна організації робочої зони управління. Так, система відеофіксації і прозорі перегородки забезпечать відео і аудіо фіксацію, зокрема процесуальних дій стосовно затриманих, що сприятиме зниженню корупційних ризиків. А система електронної черги дозволить відвідувачам планувати час очікування прийому.

Крім того, поліцейські отримають портативну техніку: планшети, портативні принтери, QR-код принтери, засоби відео- і аудіозапису, лазерні далекоміри і цифрові радіостанції.

Глава МВС повідомив, що вже навесні 2018 року відбудеться запуск першого повністю оновленого управління поліції в країні – офісу, орієнтованого на максимальну результативність і ясність процедури, регламентовані терміни надання послуг і комфорт для громадян.