Клієнтка шлюбного агентства відсудила £ 13 100 за те, що їй не знайшли хорошого нареченого


У Великій Британії клієнтка стягнула в суді компенсацію з елітного шлюбного агентства, де їй не вдалося підібрати потенційного обранця.

Про це повідомляє Legal.Report з посиланням на The Guardian.

У 2013 році мати трьох дітей 47-річна Тереза ​​Буркі (Tereza Burki) звернулася в лондонську фірму Seventy Thirty (70/30), що позиціонує себе як ексклюзивну службу знайомств. Компанія пропонує послуги одиноким клієнтам по підбору партнера серед бізнесменів і аристократів з усього світу (назва фірми — це відсилання до результатів дослідження, який стверджує, що успішні люди 70% часу зайняті на роботі, а 30% віддають соціалізації).

Буркі уклала договір і заплатила членські внески в £ 12 600. Вона поставила задачу, щоб їй знайшли “витонченого джентльмена”, в ідеалі зайнятого в сфері фінансів, який веде здоровий спосіб життя і легкого на підйом для спільних подорожей. Також від потенційного обранця в обов’язковому порядку вимагалось бажання мати спільних дітей.

Жінка вирішила, що фірма не виконала своїх зобов’язань. Вона написала кілька розгромних рецензій в інтернеті, звинувативши агентство у шахрайстві і відсутності нормального вибору чоловіків. А потім зажадала через суд повернути їй гроші. Компанія, в свою чергу, подала зустрічний позов про наклеп.

У Високому суді Лондона з’ясувалося, що агентство, яке рекламує широку базу потенційних партнерів, насправді може одноразово запропонувати на вибір не більше сотні чоловіків, які перебувають в активному пошуку. Суддя вважав, що позивачку тим самим спочатку ввели в оману. Разом з тим він не знайшов ознак шахрайства в діях компанії, що представляє, за твердженням її керівництва, “ексклюзивний, нішевий продукт”.

Суд ухвалив рішення стягнути на користь Буркі вартість сплачених членських внесків і £ 500 моральної шкоди. За зустрічним позовом суд визнав наклепом одну з рецензій, розміщену на сервісі Google, і стягнув з колишньої клієнтки на користь агентства знайомств £ 5000.