Клієнти віддають перевагу юрфірмам з детальними прайс-листами: дослідження


Більшість пересічних клієнтів при виборі юридичної фірми орієнтуються не на її репутацію, а на «прозорі» розцінки.

Такі висновки містяться в свіжому маркетинговому дослідженні ринку юридичних послуг Великої Британії, передає Legal.Report.

Дослідницька компанія IRN Research опублікувала 58-сторінкову доповідь з аналізом поведінки споживачів на ринку юрпослуг. В основу документа лягли дані, отримані в ході опитування 1207 дорослих британців. Більшість респондентів протягом останніх п’яти років хоча б один раз скористалися послугами адвоката або юрфірми. Майже половині потрібні були консультації, пов’язані з оформленням заповіту або переходу прав на нерухомість. Чверть опитаних віддали перевагу самостійно вирішувати свої правові проблеми, тільки на певному етапі звертаючись за допомогою до професійних юристів.

Основна маса споживачів зізналася, що при виборі фахівців їм важко відрізнити одну юрфірму від іншої. Високим рівнем впізнаваності можуть похвалитися тільки чотири британські юридичні бренди, і всі вони спеціалізуються на відшкодуванні шкоди здоров’ю. Більше 75% клієнтів віддають перевагу юрфірмам, які публікують на своїх сайтах докладні і прозорі прайс-листи. Також з’ясувалося, що тільки кожен п’ятий учасник дослідження вивчав свої споживчі права або усвідомлює їхню соціальну значимість.

Фото: Max Pixel