Для платників податку запроваджено два нові електронні сервіси

В Електронному кабінеті стали доступними ще два сервіси: перший — для подання запиту на отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами, другий —автозаповнення платіжних доручень для сплати податків фізичними особами.

Про це повідомила прес-служба Державної фіскальної служби України.

Тепер платники податку можуть подати запит на отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДФС в електронному вигляді.

Подати запит на отримання витягу можна через приватну частину (особистий кабінет) Електронного кабінету з використанням електронного цифрового підпису будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів.

Для цього в приватній частині Електронного кабінету платнику податків  необхідно в меню «Заяви, запити для отримання інформації» обрати «Запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДФС (J1300203)», підписати та надіслати.

Форма Запиту заповнюється автоматично відповідно до реєстраційних даних платника податків.

У відомстві звертають увагу на те, що підтвердженням подання до ДФС Запиту є отримання платником податків квитанції в електронному вигляді, в якій зазначено дату та номер реєстрації відповідного Запиту.

Витяг за результатами обробки Запиту можна переглянути у вкладці «Вхідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи».

Окрім цього, в Електронному кабінеті для фізичних осіб реалізовано автоматичне заповнення основних реквізитів платіжного доручення на підставі облікових даних платника, відомостей щодо рахунків для зарахування платежів до бюджетів.

Цей сервіс надає можливість платникам податків (фізичним особам):

  • скоротити час при заповненні платіжних документів;
  • мінімізувати помилки при заповненні;
  • сплатити податки.

Для користування електронним сервісом необхідно в меню Стан розрахунків з бюджетом приватної частини Електронного кабінету обрати один з податків (платежів) та одну із платіжних систем.

Після переходу на сайт платіжної системи платнику достатньо вказати суму платежу та підтвердити операцію.

Повідомлено, що оплата рахунків платником здійснюється з використанням платіжної карти клієнта банку, інші реквізити заповнюються автоматично.

Вам також має сподобатись...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *