Бот-юрист успішно оскаржив 160000 штрафів за парковку в Лондоні і Нью-Йорку


За 21 місяць сервіс DoNotPay допоміг скасувати штрафів на суму в $ 4 мільйони. З 250 тисяч апеляцій успішними виявилися 160 тисяч. Таким чином, ефективність сервісу становить 64%.

Як повідомляє видання Geektimes, ще в лютому британський IT-студент Джошуа Броудер (Joshua Browder) запустив автоматичний сервіс, який допомагає складати і відправляти апеляції на отримані квитанції про штрафи за неправильне паркування. Такі штрафи виписуються іноді несправедливо, але самостійно оскаржувати їх звичайній людині складно, а послуги юриста обійдуться дорожче, ніж сам штраф.

На даний момент чат-бот допоміг успішно оскаржити вже понад 160 тисяч штрафів в Лондоні і Нью-Йорку. При цьому цей «юрист» працює абсолютно безкоштовно, демонструючи користь, яку можуть приносити чат-боти. Творець називає свій сервіс «першим в світі роботом-юристом».

Спочатку сервіс задає користувачеві ряд навідних запитань, які дозволяють з’ясувати, чи можна в поточній ситуації подати апеляцію на штраф. До таких питань відноситься, наприклад, пункт «Чи добре видно знаки парковки?». Після того, як користувач відповідає на всі питання, і з’ясовується, що подати апеляцію можна, сервіс допомагає пройти цю процедуру.

Я думаю, що люди, які отримують штрафи за парковку, є найбільш уразливими в суспільстві. Ці люди не порушують закон. Мені здається, що уряд їх використовує як джерело отримання доходу, — говорить Джошуа Броудер.

Броудер знає, про що говорить. Рік тому він сам отримав близько 30 штрафів. Тоді розробнику було всього 18 років, і він тільки почав їздити по Лондону на власному автомобілі. Броудер стверджує, що процес подачі апеляції шаблонний, така процедура ідеально підходить для роботи бота.

Вітання. Я хотів би розповісти вам про те, що я успішно повернув штраф за неправильну парковку в Бромлі, використовуючи цей сайт. Позначення [парковки – ред.] були заплутаними. Чиновники заявили, що вони не отримали мою апеляцію і зажадали виплатити штраф в повному обсязі. Однак, я подав прохання про особисту присутність на судовому розгляді апеляції. Після того, як я отримав письмове підтвердження можливості присутності на процесі, я отримав і офіційний лист з Бромлі, де говорилося про те, що чиновники оскаржать апеляцію. Завзятість допомогла виграти процес! Дякую вам за вашу допомогу, — йдеться в одному з листів подяки, отриманих творцем сервісу.

І дійсно, дякувати є за що, оскільки процедура подачі апеляції займає всього близько півхвилини.

Тепер Броудер планує розширити географію присутності свого сервісу DoNotPay і на Сіетл. Але тепер, окрім оскарження штрафів за неправильну парковку, він вирішив зайнятися і авіакомпаніями. Бота планується навчити подачі заяв на компенсацію затримки рейсу. Також розробник збирається допомогти ВІЛ-інфікованим вивчати їх власні права, а біженцям — розібратися в заплутаному законодавстві інших країн.

У той же час Броудер працює і над створенням платформи, яка дозволить розробити власного бота будь-якій людині, яка розбирається в законах. Особливо корисною така платформа може бути для юристів.