10 психологічних прийомів, що допоможуть впливати на поведінку людей


Для юриста дуже важливо знайти порозуміння з людьми. Часто для того, щоб отримати бажане потрібно вдатись до дипломатії, переконання, а іноді можна використати трохи хитрості.

В цьому допоможе знання психології. Щоб не заглиблюватись в дану сферу, ми пропонуємо взяти на озброєння кілька базових прийомів, які дадуть вам змогу зрозуміти, як налаштований ваш співрозмовник стосовно вас та яким чином обернути ту чи іншу ситуацію собі на користь.

1.

Якщо хочете отримати чесну відповідь на запитання, а співрозмовник ухиляється, зробіть паузу, як це роблять кваліфіковані психотерапевти. Трохи помовчіть, продовжуючи дивитися в очі співрозмовнику. Як правило, людині стає ніяково і вона захоче заповнити паузу.

2.

Якщо ви відчуваєте, що хтось сердиться на вас і хоче вияснити стосунки, висловити невдоволення, сядьте прямо поруч з ним. Ваша безпосередня близькість знизить його рівень агресії, і ви зможете вийти сухим з ​​води.

3.

Якщо ви просите людей про невелику послугу, вони починають проявляти до вас симпатію. Такий психологічний механізм: ми більше цінуємо тих, про кого хоча б один раз потурбувались.

4.

Зустрічаєтеся з людиною, якій хочете сподобатися? Тоді якомога яскравіше і емоційніше демонструйте радість зустрічі з нею. Це змусить її радіти вам майже так само інтенсивно наступного разу.

5.

Намагайтеся не починати пропозиції словами «Я думаю» і «Мені здається». Це само собою мається на увазі у вашій розмові, але показує іноді непотрібну невпевненість.

6.

Ненав’язливе віддзеркалення чужих жестів сприяє встановленню довіри. Головне — не переборщити.

7.

Постарайтеся запам’ятати ім’я людини при першій зустрічі і використовувати його в подальшому спілкуванні. Це розташує його до вас.

8.

Коли сміється група людей, кожен інстинктивно кидає погляд на того, хто йому найбільш симпатичний.

9.

На початку знайомства зверніть увагу на колір очей одного з присутніх. Нехай ця інформація вам не знадобиться. Зате цей прийом допомагає досягти оптимального зорового контакту, який демонструє вашим співрозмовникам ваше дружелюбність і впевненість в собі.

10.

Положення стоп у людей, що беруть участь в розмові, може видати їх приховані емоції. Наприклад, якщо ви підходите до двох знайомих і вони повертаються до вас тільки тілом, зберігаючи положення стоп, вони явно до вас не розташовані. Аналогічним чином, повернені від вас носи туфель співрозмовника говорять про те, що він хоче якомога швидше піти.